BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

18 юли 2008 г.

Най-накрая имам нет, да го вземат динозаврите...

Какво преживях тези 4 дни...
И така... искам да "благодаря" на моя "многообичан" интернет-доставчик, 4е ме остави без нет 4 дни. "Blagodarq!!!"

Първо искам да напиша за едно странно съвпадение, което ми се случва всъщност за трети път... Тичам аз да хвана автобуса /по принцип не го правя, но този път така се полу4и/ и се ка4вам ... и някакъв 4овек /нормален/ ме попита следното:
- Извинете, може ли да ви попитам нещо?
- Да!
- Имате ли сестра?
- ?! Не!
... следователно въпросът е: Къде е моят двойник? Толкова много ли си приличаме, 4е даже и слу4айни хора ме питат...

Второ. Тази седмица нямаше 4етвъртък ;(

Трето. 4ух странна песен ;)



4етвърто. Днес на работа имах странен слу4ай... досега не бях правила такова нещо...
Зна4и днес работих една молба за кола, клиентът е музикален мениджър, а съпругата му - фолк певица... не я познавам/неграмотна съм в тази област/... беше мила... и така... клиентът работи без договор, а съпругата му работи в "Ара Аудио Видео"... Въпросът е дали наистина работи там? Mоята зада4а беше да се обадя, да се представя като 4овек, който иска да ангажира въпросната певица за свое мероприятие... Зна4и казаха ми, 4е тя взима 800лв. на 4ас и трябва да уто4ним 4аса и мястото на събитието... просто не мога да опиша как се 4увставх, докато провеждах този разговор... Не съм вярвала, 4е мога да го направя, а дори, 4е ще ми се наложи да го правя... Имаше тръпка, направо страхотно ...

... странно странно е колко странни неща могат да ти се слу4ат за толкова кратко време...

4 коментара:

Ценка, де каза...

cool :) добре си си прекарала - си се прекарала - са те прекарали :)))

Аномалия Въртухи каза...

Е, поне е някакъв вид опит, независимо от вси4ко... нали така?!?

Ценка, де каза...

естествено :) така е :) ама така е, разбира се :) естествено, така е :) и ако трябва да бъда сериозна - опит си е. И аз съм го преживяла, полза много няма, ама не е и без хич :D

Аномалия Въртухи каза...

:) ти май ми се подиграваш... но и аз мисля, 4е е така... да със сигурност е така ... ;)