BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

27 юли 2008 г.

завръщане в града...















та тия два дни си бях на село, там основно се занимавах с няколко неща: дочетох си книгата; спах 10 часа..; извършвах малко тежък физи4ески труд, т.е. пренесох малка куп4ина керемиди от то4ка А до то4ка Б с помощта на една коли4ка /има снимка/, а също и над 10 магазина с п4елни пити, сега май ме боли гърба леко, ама не съм сигурна... ; снимах разни неща, направих и първи опит за нощна снимка... :) Естествено станах свидетел и на нещо интересно, докато си 4аках автобус4ето за връщане, две жени на спирката се познаха, т.е. не се бяха виждали явно от около 20 години и се бяха променили доста... беше много емоционално... като страни4ен наблюдател аз съм направо о4арована от подобни срещи... то на всеки може да се слу4и... годинките си летят неусетно...