BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

19 юли 2008 г.

диагноза...

Аз по принцип съм Аномалия, но най-накрая открих психологи4ески термин, който до някъде ме определя като ли4ност...

Диагнозата
(от гр. διάγνωση - установявам, разпознавам) е медицински термин за точно означаване на болестното състояние на пациента. ...
Ананказъм (от гр. апапке - натрапване) - състояние, при което засегнатият не може да се освободи от определени преживявания, въпреки че съзнава тяхната абнормност и безсмисленост. Това могат да бъдат представи, желания, опасения или импулси за действие.
Той обикновено се проявява при лица, които са поначало себенеуверени вследствие на неправилно преработване на раннодетски преживявания и които имат склонност към отстраняване на страха чрез “контрамания”.
и още ТУК

Текстът не трябва да се възприема буквално, а като любопитен факт :)

4 коментара:

Ценка, де каза...

баце, аз веднъж хванах един учебник по психиатрия и на 10-тата минута от четенето вече си бях поставила поне 3 диагнози :)))

Аномалия Въртухи каза...

:) май винаги така се получава... това самовнушение ли е или изкривена представа за нас самите... а може и наистина да сме психи4ески болни... отка4алки ;)

Ценка, де каза...

ми не, бе - добре сме си :) примерно твоята диагноза е нещо, което се проявява у всеки - понякога или винаги, повече или по-малко :)) аз с`а съм в ананказмена криза, вследствие концерта на Деф Лепард ахахахаха :)) виж кво - докато не почнем да проявяваме симптоми на копрофагия - начи сме на шесссст :)

Аномалия Въртухи каза...

То остава и да стигнем дотам, ужас и безумие ...